Și pisicile plâng, nu-i așa?

Nu vă spun eu un secret că vedeta Facebook-ului este pisica, de toate rasele și culorile, surprinsă în toate ipostazele. Pisica jucăușă, calină, dansatoare, maseuză, pisica maidaneză dar și pisica aristrocrată. Pisică cu fundiță, fără fundiță, cu costumașe sau fără, oricum animalul acesta formidabil ne bucură inimile și ne este prieten devotat.

Pisicuța mea, pe care am botezat-o după  Mițilica Fâțoianca, celebrul personaj al prozei cu același nume semnată de I. L. Caragiale, a primit acest nume din cauza „fițelor” și a răsfățului fără margini.

pisica neagra facebook

Astăzi, un mare artist, Nicu Alifantis făcea apel la iubitorii de animale să adopte o pisicuță, dar lumea iubitoare nu a fost prea mișcată de  soarta bietei negruțe, care a stat cuminte la fotografie, doar-doar s-o îndura cineva să o ia acasă. Artistul a fost, pe bună dreptate, necăjit, poate și pentru faptul că mesajele primite nu erau încurajatoare. Aș lua-o și nu prea, aceasta a fost esența multelor mesaje de la iubitorii felinelor.

pisica trista

Umblam pe FB în căutare de fotografii cu pisici și am găsit una extraordinară: o pisicuță care plânge cu lacrimi mari, rotunde, ca ale oamenilor. M-am gândit la pisicuța care  așteaptă un stăpân bun și iubitor și mi-am imaginat că și ea ar putea să plângă ca și pisicuța din fotografie. Și așa, din amintire în amintire, am ajuns la titlul unui film celebru: Și caii se împușcă, nu-i așa? În cazul nostru am putea afirma la modul serios: Și pisicile plâng, nu-i așa?

Pușa Roth

Lasă un răspuns

